Mett i natta som vanligt

Det är väldans svårt att sova själv nu för tiden har jag märkt, lätt att vänja sig vid sånt som känns bra och svårt att vara utan det sen. Ska bli intressant att se hur mycket sömn det blir under resten av veckan, och vad jag ska sysselsätta mig själv med under all vaken tid. I dag blev det en vända på stan och lite skoshopping, sen bar det iväg hem till en kompis där det först dracks kaffe och sen övergick vi till vin. =) Roligare så, fast det hände inte så mycket trots att det nästan gick åt en hel box. Hmm... man börjar väl bli härdad hehe :oP
Det är väl tur att jag har mina små knytt här hemma, så jag har nått att gosa med =) Dock kan de ju inte ersätta originalet, men de är varma och mjuka i alla fall hihi.
Får väl försöka med sängen nu bara för att normen säger att man ska sova när det är natt, om man inte jobbar vill säga =)


 Knytten =)

 Moi och det underbara originalet! <3

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0