Mystiska bidrag

Kollade internetbanken förut och då stod det att jag skulle få en insättning den 15:e januari, men från vem undrar jag??? Inte mycket det handlade om bara 50 pix, men ändå. Blir ju nyfiken juh =)
Sitter här i soffan med en katt i armhålan he,he Inte klokt vad sociala de små liven har blivit, har bara haft dem i två veckor. Men jag ska inte klaga.
Hmm... får nog börja göra mig i ordning lite, ska iväg till biblioteket bland annat och en liten tur to the mall. Får se om jag kommer i säng i tid i kväll, det gick ju inte så bra att vända på dygnet tyvärr. Ska upp 04:30 i morron bitti, ska bli intressant och se jur många timmars sömn jag får.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0