Ljusare igen...

Kul, kul, kul! På fredag ska jag göra nya slingor så håret kommer att bli ännu ljusare. Det var så himla längesen jag var ljus, tror det är närmare 4 år sen. Kul att göra nått nytt med håret dagen innan fest också =)
Tänkte passa på att rekommendera en ny och helt otroligt bra mascara också. 

Volume NanoDefinition Mascara
Nivea Nanodefinition såååååå bra!!! Om det är volym ny är ute efter brudar så har ni den här. Jag fick t.o.m. klippa lite på mina fransar för de tog i ögonbrynen he,he. Nu har jag i och för sig rätt långa, men så långa har de aldrig blivit av nån annan mascara. Ett annat plus är att fransarna inte blir stela av den heller. Absolut värd sina 139 pix.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0