Det tar på krafterna att shoppa...

Puh, man blir faktiskt trött av att shoppa, i alla fall i vårt tempo. Hade inte tänkt köpa nått
egentligen. Men vi vet ju alla att det inte alltid blir som man har tänkt sig =)



En bild på fynden =) Shampoo och balsam från Åhléns oliv serie (en nödvändighet faktiskt he,he) Ett par kritstrecksrandiga Converse (älska, har spanat på dem sen förra året) Ett linne från H&M och matchande ögonskugga från samma ställe (snyggt till mina svarta satinjeans när jag går ut i morron ;o) )
Men efter det här så får jag nog ha köpstopp ett tag tror jag. Bättre att sitta hemma och plugga än att springa på stan och bränna pengar =))

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0