Needle Demon!

Jag vill ha en ny tatuering! Helst förra veckan. Ska försöka att hålla mig till slutet av augusti/ början av september.
Ingen bra deal att göra en innan sommaren.
Favvoplacet är såklart Needle demon tattoo i Örebro och tatueraren Emil Wingburen =) Skulle gladeligen åka till Norrland
och tatuera mig om han skulle få för sig att öppna en studio där he,he.
Kan verkligen rekommendera den studion skarpt. Supertrevlig personal och grymt bra jobb. När man kliver in känns det 
nästan som hemma =)
Gå in och kolla på www.needledemon.com vettja
Den här gången blir det en stor tatuering, har planerat i stort sett hela höger överarm. Tänkte att jag skulle göra en custom, alltså att tatueraren ritar utifrån sin egen fantasi. Det kommer att bli lite old school stuk på det hela. Så häftigt enligt mig!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0