Inte min dag

Det verkar inte som att det är min dag i dag. Först skulle jag växla pengar på banken, hade massvis med mynt. Men givetvis var växelautomaten tillfälligt stängd. Sen skulle jag ta kort för att sätta på busskortet, och jag tänkte för mig själv att de tar säkert bara mynt de där automaterna så jag lastade fickorna fulla. När jag kom dit visade det sig att Karlstad faktiskt följt med i utvecklingen så det var ju bara kortbetalning som gällde. Ja,ja inte mycket att göra tänkte jag och satte mig till rätta. Precis när jag ska dra kortet så tyckte maskinen att den skulle vara out of order. Så det blev inga kort, men jag fick i alla fall växla in mina mynt till slut. Alltid något.
Sitter och håller på med en hemtenta nu, men det går lite trögt får jag erkänna. Saknar J som är i Thailand =o( Märker verkligen nu hur mycket vi umgås egentligen. Känner mig nästan helt övergiven för att han är borta, trots att det finns x antal personer inom en radie av 3 km ifrån mig som jag skulle kunna umgås med. 
Åtta dagar kvar tills han kommer hem nu i alla fall, så det är bara att vänta. Ska ner till Zarah och dricka lite te sen och tjöta lite så att tiden går lite fortare.



Miss you "soffpotatis" ;o)

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0