Finally

Då var jag äntligen klar med tentan... eller ja klar och klar. Jag har skrivit text på ett par sidor i alla fall. Vad det blir av det är upp till andra att bestämma tyvärr. Men jag får väl skylla mig själv när jag tar mig för massa annat än just det jag ska göra.
Fattar inte hur folk får sin vardag att gå ihop, man borde ju egentligen ha rätt mycket fritid när man pluggar tycker jag.
Men icke! Hur tusan ska det då bli när man får bar? He,he det ska bli spännande (eller va säger du babe?) ;o)
Kan i alla fall vara stolt över att jag i dag har skaffat mig mitt första gymkort ever ett helårs dessutom, det ni!
Så något nyttigt har jag i alla fall lagt tid på, om än inte på det som borde varit ifokus.
Får lida nu i tre veckor innan resultatet kommer =o(  Håll tummarna för att jag inte spräcker nollan den här gången heller!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0