Dagens kvällsmat...

Eller kvällens kvällsmat kanske låter bättre =) Inte så nyttig som man kanske skulle önska tyvärr.



Korvbröd med nutella =P Skitgott, tro det eller ej. I och för sig så brukar jag kunna hitta på skumma kombos när det
kommer till mat men... Man ska aldrig spotta i glaset vet ni he,he. Annat skumt som är gott är till exempel; pannkakor med creme fraische och knäckebröd med ketchup. Prova om ni vågar! I dare you =)))

Oj då, vad jag måste ha varit inne i datorn. Det har kommit nästan en decimeter snö här såg jag nu. Ha,ha ingen koll på nått jag. Well, well. Kanske ska gå ut och göra en snöängel eller två så att jag kan hålla mig vaken till 2-3 tiden i natt.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0