And we´re on countdown...

Gud, jag är verkligen dödstrött  #o) Väntar på att Lotta ska komma förbi på en liten fika, vi har ju lite att uppdatera.
Har varit i Örebro idag och gjort grupparbete... eller ja, börjat i alla fall =)
Borde verkligen sätta igång med den där tentan som jag nämnt ett par gånger nu också, men det finns ju så mycket annat som är så mycket roligare att pyssla med. Som att leta efter de perfekta stövlarna eller det bästa sminket till exempel hi,hi
Gud vilka I-landsproblem man kan ha.
Ha,ha nu har jag och Zarah gjort DET också... Nej, inte haft sex... bokat tid för träning! Det ni!
Har aldrig satt min fot frivillig på ett gym i hela mitt liv tror jag, men så nu är det dax. 
Man måste ju vara fit för beach -09 Ska bli kul att se hur det går, skänk oss en tanke på torsdag =)

(www.neeshu.com)

Detta kanske man ska satsa på ??? Eller... Nä! =oS Jösses kolla in fejjan, är det en kvinna eller man tro?

//A


Kommentarer
Postat av: Jessica Magnusson

haha, jag ska tänka på dig gumman när du tränar :) Men lova mig att du aldrig kommer att se ut som hon / han på bilden, ok?? Saknar dig gumman, du måste komma över på fika hos mig när du har vägarna förbi!



Kramar!!

2009-02-09 @ 19:29:45
URL: http://www.dextisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0