Tentadax om ett par timmar

Klockan 14:00 är det lyckta dörrar som gäller (ni ser lite kommer jag ihåg hehe) Fast vi får hoppas att man har rätt att gå ut när man är klar. Sitter och funderar på om jag ska belöna mig själv med en ny väska om jag gör bra ifrån mig? Det är ju svårt att veta hur det går, men om jag vet att jag får köpa en väska efteråt så anstränger jag mig kanske lite extra. Inte för att jag direkt har råd, men jag blev lite kär i en skönhet från H&M och (även om det är en dålig ursäkt) det var verkligen jättelängesen jag köpte en väska plus att jag kommer att slänga minst 2 gamla för en ny. Jag kan nog komma på ett par ursäkter till om jag får fundera lite haha ;-P Jag får helt enkelt skjuta upp ett julklappsköp tills decemberlönen har kommit, men det är ju ingen som lider av det så då är väl saken biff =)


Check it out! Så cool! Vill ha, vill ha, vill ha!!! Idag ska det skrivas tenta som aldrig förr ;-)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0