Gör allt förutom det jag ska...

I vanlig ordning *suck* Men det är ju såååå himmla mycket roligare att städa än att läsa lagparagrafer, och rent och fint blir det :-D Skönt för Henrik också att det var hemma hos honom jag fick städryck och inte hemma hos mig (där det antagligen behövs mest) hehe. Då kanske en av oss får nått pluggat iaf.
Och nu sitter jag här och skriver lite, fast jag i föregående inlägg sa att det antagligen skulle bli tyst från mig under denna veckan (man ska inte tro allt man läser ;-)) Skyller på att jag har kaffepaus nu ^^
Fast egentligen hade jag inget speciellt att säga, ville bara upplysa allmänheten om att jag inte gör det jag ska. =)
Ha en bra dag alla!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0