Negativ vrångdag :S

Idag har det varit en ganska jobbig dag :( Men det är ju sånt som hör till, bara det att jag ska reagera så häftigt på saker och ting ibland. Och speciellt nu när jag inte får röka längre, har inte kommit på nått substitut för att lugna ner mig än =)
Fast nu såhär på kvällskvisten så börjar saker och ting känns lite lättare, har äntligen fått igång datorn igen, den passade ju på att krascha för ett par dagar sen. Jisses va naken jag har kännt mig utan den. Så nu känner jag mig väldigt duktig för att jag fick igång alltihopa själv, jag som inte ens kan med elektronik om nån slår mig med instruktionerna i huvudet he,he. Så nu kan jag ju va nöjd med det =)
Nu ska jag ta och fixa över de foton och sånt som jag hann och rädda från den gamla hårddisken.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0