Jo man tackar =)

Sitter nu hemma hos älsk och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Börjar funta på om den funkar som den ska elle om det är jag som gjort nått fel?!?!? Känns som om den är inne på centrifug för typ 10:e gången nu he,he. Men det visar sig väl snart. (Ja, jag gjorde som du sa älskling ;-) Ja, ja nog om det.
Idag har det varit en bra dag, i alla fall ur shoppingsynpunkt he,he. Gjorde massa reafynd. Rea gillar vi :-) Dock fick jag ett i-landsproblem när jag på H&M upptäckte att den klänning som jag beställt i svart även fanns i rosa och lila, dock ICKE i katalogen. Räknas inte det till falsk marknadsföring så säg haha. Det är väl sånt här man ska orora sig över när man bor i ett i-land och känner sig tillfälligt rik ända tills man kommer på att man måste betala räkningar också?!?!?
 Men det var i alla fall en dag well spent tillsammans med bästa Linda. Länge sen vi hade en tjejdag på stan :-)
Nu ska jag gosa ner mig i soffan tillsammans med Siriskruttan och hinka lite kaffe så jag orkar hålla mig vaken tills det är dax att hämta älsk som är ute på bus ;-P

 Tack smôla! :-)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0