Härlig är känslan av att älska och att älskas!

Åh jag känner så mycket och så starkt så jag vet inte hur jag nånsin ska kunna få ur mig allt. Älskar och saknar så att det nästan gör fysiskt ont.
Du är så perfekt, så underbar, så bra!!! Ska aldrig önska mig någon annan än dig, vill inte ha någon annan än dig!
Bara att veta att du finns gör mig lycklig, att veta att du älskar mig känns mer än underbart!
Tankar på dig får mig att må bra, du gör det lätt att leva.
Förstår inte hur jag har kunnat ta mig igenom en enda dag i mitt liv utan dig men jag är väldigt glad att jag har gjort det, annars hade jag aldrig fått må så otroligt bra som jag gör nu. Tack vare dig!
Jag vill alltid vara din och jag vill alltid att du ska vara min!

"Att älska är ingenting
Att vara älskad är någonting
Att älska och att vara älskad är allting!"

Jag älskar dig Henrik Hjalmarsson!


//A


Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag är inte perfekt!! Även jag har fel och brister gumman!! Älskar dejj Angelica Johansson

2009-08-08 @ 14:02:00
URL: http://hjalleman.blogg.se/
Postat av: A

Det är på grund av dem som du är perfekt i mina ögon älskling! <3

2009-08-08 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0