Tiden har sin gång sägs det, jag hoppas det!

Idag har man inte fått så mycket gjort som det var tänkt tyvärr. Men, men sånt är livet. Har inte så mycket ork till nått idag, och anledningen till det är troligvis för att vi var ute och röjde igår =)
Dock så var det inte bara kul för min del, det fälldes ett par tårar men det känns bättre idag. Vissa saker blir inte bättre av att man tvingar eller pressar fram dem, det är nog väldigt viktigt att tänka på. Ska försöka så gott jag kan. Ibland gör det förjävligt ont men i slutändan så kanske man slipper att ha ont nånsin igen, men det är ju bara tiden som kan utvisa det. Nu ska jag ta och kolla på Söndagsparty med Filip och Fredrik och äta ett chips eller två =)

hearts-1.jpg hand hearts image by MummaElderberries(http://media.photobucket.com/image/Feelings%20of%20love/MummaElderberries/random/hearts-1.jpg)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0