Ogilla gatukrängare!

Uh, vad jag inte tycker om alla dessa människor som springer runt på stan och ska sälja mobiltelefoner och massa annat. Hallå! Vill jag ha en ny mobil så går jag väl till en butik som säljer såna. Det är om jag inte minns fel 2009 nu så det ska knappast behöva finnas gatuförsäljare. Det värsta är att de bara kan hoppa på en från ingenstans och så har de nått fel i huvudet så det kopplar inte när man säger; Nej tack, jag är inte intresserad. Om jag minns någonting från min handelsutbildning så är det att man ska ha respekt för kunden, vilket jag inte tycker att de har när de följer efter en ett helt kvarter och fortsätter tjata!
Nu vill jag också tillägga för er som kan tänkas läsa detta och ha jobbet jag syftar på att jag inte drar alla över en kam. Det finns de som är supertrevliga också absolut, synd bara att jag inte träffar på er någon gång. Då kanske jag till och med skulle köpa något!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0