My day del 2

Hann få mycket gjort idag, känns skönt. Kom iväg till gymmet och körde ett pass, tvättade, dammsög och diskade. Hittade också massa bra material till en uppsats som min studiegrupp ska skriva (+poäng till mig =) Efter det tog jag och H en promenix till affären för att handla lite, sen gick vi hem och lagade mat. Det blev wok med kyckling och ris =oP *göött* Det var väl det mest aktiva vi gjorde, annars har vi bara tagit det lugnt, och kollat lite på hockey såklart Fbk-HV71. Fbk leder (nu iaf) men de vinner nog idag när de är hemma.
Kul att jag ens skriver det eftersom jag egentligen inte är intresserad av hockey över huvudtaget Man kan väl säga att jag hejar på de som vinner, ha,ha!
Nu ska jag fixa i ordning en kvällsmacka och smaka på Valios nya yoghurt med äpple och lingon (skum kombo) Sen blir det bums i säng.

God natt

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0