Livet går i vågor

Oj, nu var det längesen! Har haft så himla mycket att stå i så det är sjukt, glad om jag kommit ihåg hälften =)
Massvis med plugg i vanlig ordning, ska snart åka 1,5 mil bara för att få tag ien bokjävel som jag måste ha =/ Mindre kul men va gör man inte.
Till helgen är man i alla fall ledig och det ska bli såååååå gôtt! Ska sitta på verandan hos Z och hinka vin och prata med trevliga människor!
För att återkoppla till rubriken; LIvet är allt bra spännande ibland. Man kan verkligen komma på massa saker om man bara får lite tid på sig. Man behöver kanske inte släpa med sig allt gammalt groll, det kanske bara är att släppa det och se världen ur en annan synvinkel. Det kanske är det som är lösningen?!?! Vissa saker tar väl bara längre tid att inse än andra. Jag gjorde ett val en gång och var bombsäker på att det var så jag ville ha det. När jag tänker tillbaka på det nu så kan jag nästan inte fatta varför jag gjorde som jag gjorde. Det ska bli spännande att se hur och om det utvecklas!



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0