Förnedrings-TV deluxe

Kan inte riktigt förstå mig på den här Rosing, anser att hon i sitt program på 5:an har skämt ut sig så mycket det bara går. Förstår hon inte det själv? Och att sen välja en kille som hon i princip skulle kunna vara morsa till, är inte det sjukt så säg. Undrar vad hennes dotter tycker om det? Ska bli kul och se hur länge det tar innan det är löpsedlar om det var och varannan dag.
Från det ena till den sjunde, har lite dåligt samvete för att jag har försummat gymmet. Måste verkligen pallra mig dit idag och köra lite extra hårt tror jag bestämt. Ska bara vakna till ordentligt först, ska nog sätta mig i solen på trappen en stund.
Ha en bra dag!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0