God morgon spioner...

Hörde just på nyhetsmorgon i 4:an om ett spionprogram som "enkelt" kunde installeras i datorn. Med detta program skulle man tydligen kunna se varje knapptryckning som gjorts på just den datorn, vidare att alla lösenord kopieras och varenda mail fotas. Läskigt tycker jag, vem vet om man är övervakad? Det var tydligen poppis att ha såna här program på arbetsplatser där det förkommer datoranvändning, vilka nämndes inte dock.

Hmm... det snöar tydligen ute, usch jag som ska åka buss =( avskyr att åka buss i vanliga fall men speciellt när det snöar. Får hoppas att jag kommer fram i tid i alla fall, eller bara fram så är jag nöjd. Update later.

Ha en bra dag alla söta.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0