Årets första julklapp...

Då har man slagit in årets första julklapp då, den enda jag köpt än så länge iofs. En himla dyr en till min kära far. Bäst för honom att han blir glad, annars blir jag ledsen =)
Hittade (enligt mig) fint julpapper på Rusta, endas 9:90:- rullen. Kap! Vi gillar kap he,he

 Så här ser det ut!

Hmm... undrar hur många med mig som tar kort på presentpapper? Ni kan ju höra av er så kan vi bilda en klubb ;o)
Nu ska jag ta och fixa i ordning lite här hemma, är duktig och tvättar nu, det var inte igår. Jösses vad mycket tvätt en enda människa kan förbruka.  Sen ska jag och hälsa på Malin och Putte och deras sagosöta dotter. Nix, nu måste jag sätta igång.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0